📣📣 Prémiové produkty za bezkonkurenční ceny. 📣📣 Slevy až 70%! 📣📣
Partner of Notino
SUMMER BLACK SALE
Zlevňovač dopravy
Luxusní DÁREK k nákupu

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nesplňuje dodané zboží vaše představy, nebo se něco nepovedlo a nefunguje, jak má? Potřebujete vyřešit reklamaci nebo výměnu? Žádný strach, je to jednoduché.



Výměnu nebo vrácení zboží lze uskutečnit do 14 dnů od obdržení zásilky. Jelikož se jedná o zboží „intimní povahy“, vztahuje se na něj výjimka ze zákona a toto zboží lze vrátit nebo vyměnit pouze v případě, že nebylo použito, rozbaleno a vyjmuto z ochranného obalu.

Postup vrácení zboží / reklamace zboží

krok 1

Krok 1

Vyplňte elektronický reklamační/vratkový formulář zde.

krok 2

Krok 2

Zboží pečlivě zabalte a označte jej číslem objednávky nebo číslem reklamačního / vratkového formuláře.

krok 3

Krok 3

Vyberte si z níže uvedených 3 možností, jak dopravit zboží zpět k nám.


Zvolte jednu ze tří možností dopravy

Odesílané zboží pečlivě zabalte ideálně do krabice, aby nedošlo k poškození a odešlete přes vybraného přepravce.

zasilkovna

Zásilkovna

Balíček odešlete přes pobočku Zásilkovny, která přijímá zásilky. Pro odeslání zpět k nám stačí nahlásit kód 90779973. Štítek vytiskne a na balík nalepí obsluha na dané pobočce.

Tento druh zpětné dopravy máte zdarma.

ppl

PPL

Pro odeslání můžete využít také kurýra PPL, který balík převezme v daný den na vámi zvolené adrese. Tento způsob dopravy si zvolíte v online formuláři.


Tento druh zpětné dopravy máte zdarma.

posta

Vlastní způsob dopravy

Balíček je možné odeslat libovolnou kurýrní společností na adresu:
TRINET, Corp., s. r. o., Generála Hrušky 1233/26, 709 00 Ostrava-Mariánské Hory.


Náklady této přepravy si odesílatel hradí sám.



Důležité informace

  • V případě, že jste k nákupu obdrželi dárek zdarma a odstupujete od smlouvy formou vrácení zboží, prosíme o vrácení obdrženého dárku.
  • Stav vaší vratky/reklamace můžete sledovat jednoduše v aplikaci Retino. Pokud vratku/reklamaci založíte online přes elektronický formulář níže, odkaz pro sledování stavu Vašeho případu a přímou komunikaci se zákaznickým servisem Vám zašleme emailem ihned. V opačném případě až v momentě, kdy Vaši zásilku přijmeme na náš sklad.
  • V případě, že jste platili přes platební bránu (platba kartou), bude částka vyplacena na kartu, ze které platba přišla. V případě platby na dobírku, nebo klasickým převodem, převedeme finanční prostředky na účet, který uvedete při zakládání případu online.
  • Reklamační řád je součástí obchodních podmínek.