Partner of Notino  
dárky a dopravu platíme my
Zlatá středa - výprodej začal!
dárkové balení

Nejčastější dotazy

Než nám zavoláte, zkuste svou odpověď najít zde.




Jakým způsobem mohu zboží objednat?

Zboží si můžete objednat přes e-shop www.flagranti.cz, telefonicky na 774 082 678, přes e-mail flagranti@flagranti.cz nebo nakoupit v naší kamenné prodejně Flagranti. Rádi vám pomůžeme při tvorbě objednávky nebo při výběru zboží. Neváhejte nás kontaktovat. Podrobný postup jak u nás nakoupit najdete zde.

Musím se u nákupu registrovat?

V našem e-shopu můžete provést jednorázový nákup bez registrace, ale jako registrovaný zákazník budete zařazeni do našeho Věrnostního programu, kde můžete získat slevu až 10% na vaše nákupy.

Jaká je cena za dopravu?

Všechny ceny a způsoby dopravy zboží, které vám momentálně nabízíme, se dozvíte zde.

Jakým způsobem mohu u vás zaplatit?

Všechny způsoby, jak na našem e-shopu zaplatit, najdete zde.

Balíte zásilky diskrétně?

Všechny zásilky balíme naprosto diskrétně! Všechny kartonové krabice i lepící pásky jsou bez označení erotický obchod, sexshop nebo FLAGRANTI. Odesílatelem je společnost TRINET Corp., s.r.o. Zde se podívejte jak vypadá námi zabalená diskrétní zásilka.

Je možný osobní odběr zdarma?

Zboží si můžete zdarma vyzvednout na naší kamenné prodejně FLAGRANTI v Ostravě nebo na vybraných pobočkách NOTINO v Praze a Brně. Chcete více informací? Přejděte rovnou na Osobní odběr.

Co když si zboží nestihnu vyzvednout, mohu si termín pro vyzvednutí zásilky prodloužit?

Pokud si přejete prodloužit termín pro vyzvednutí zboží na naší kamenné prodejně FLAGRANTI, stačí nás kontaktovat buď telefonicky na 774 082 678 nebo emailem na flagranti@flagranti.cz. Termín pro vyzvednutí zásilky vám rádi prodloužíme. V případě, že jste si pro vyzvednutí zboží vybrali výdejní místo některého z našich smluvních přepravců, kontaktujte prosím jejich zákaznický servis.

Jaké jsou podmínky nákupu a dodání realistické panny?

Od zákazníka, který si objedná realistickou pannu z naší nabídky (Skladem) na Dobírku, požadujeme zaplatit zálohu ve výši 1.000 Kč. Tato záloha je v případě nepřevzetí zboží od smluvního dopravce nevratná. V případě objednání realistické panny z naší nabídky (Na objednávku), požadujeme zaplatit zálohu 50% z uvedené ceny na webu. Tato záloha je v případě zrušení objednávky ze strany zákazníka nevratná. Dodání realistické panny probíhá ve 100% diskrétním balení, tzn. nikdo nepozná, že se jedná o zásilku z erotického obchodu. Dodání je možné pouze kurýrem smluvního přepravce na adresu. Dodání na výdejní místa smluvních přepravců nebo na pobočky České pošty není možné.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodů?

Ano jistě, ze zákona můžete odstoupit od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě od převzetí zboží.
Zboží musí být samozřejmě nepoužité, nepoškozené a kompletní v původním obalu, aby byl možný jeho další prodej. Z hygienických důvodů nelze vrátit nebo vyměnit erotické pomůcky s porušenou ochrannou fólií, obalem nebo hygienickou pečetí. Spodní prádlo nesmí byt znečištěné a nesmí mít odtrženou nebo poškozenou originální visačku.

Co dělat, když erotická pomůcka přestala fungovat?

Nejprve prosím zkontrolujte stav baterií, produkty s vestavěnou baterií dobijte do plna. U některých výrobků může dojít zmáčknutím určité kombinace tlačítek k uzamčení produktu. Před odesláním produktu na reklamaci s vámi rádi projdeme možné důvody, proč výrobek nefunguje. Jsme vám k dispozici v pracovní dny od 8.00 do 16:30 hodin na 774 082 678, na online chatu nebo nám napište na email flagranti@flagranti.cz. Nefunkční zboží zašlete k reklamaci v souladu s reklamačním řádem.

Jsou naše erotické pomůcky zdravotně nezávadné?

Námi prodávané erotické pomůcky jsou vyrobeny ze zdravotně nezávadných materiálů. Spolupracujeme s profesionály v oboru, a proto nabízíme kvalitní zboží se zárukou původu.

Jak se starat o erotickou pomůcku?

Po každém použití je vhodné erotickou pomůcku minimálně omýt vlažnou mýdlovou vodou. My doporučujeme po každém použití ošetřit pomůcku dezinfekčním prostředkem a poté ji uskladnit na suché místo, kde ji budete mít zase rychle po ruce :)

Dodaný výrobek nefunguje. Jak mám postupovat?

V případě, že zjistíte, že dodaný výrobek je nefunkční, je toto řešeno jako reklamace. Při reklamaci je nutno postupovat přesně dle reklamačního řádu. Reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, k maximální spokojenosti zákazníka.

Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen. Jak mám postupovat?

Pokud zjistíte poškození přepravního obalu, doporučujeme takové zboží odmítnout převzít a do předávacího protokolu spolu s dopravcem zaznamenat důvod nepřevzetí. Pokud poškozenou zásilku od přepravce převezmete, je nezbytné poškození popsat v přepravním protokolu přepravce. Doporučujeme uvést formulaci: Přebírám s výhradou!

Kam reklamované zboží zaslat?

Reklamované zboží zasílejte na adresu: TRINET Corp., s.r.o., Generála Hrušky 1233/26, 709 00 Ostrava – Mariánské Hory.

Máte další dotazy?

Neváhejte nás kontaktovat!