Zboží si můžete vyzvednout přímo na vámi vybraném výdejním místě Zásilkovny, v Z-BOXu nebo AlzaBoxu.
Podívejte se, kde je vaše nejbližší pobočka Zásilkovny
Nákup nad 1300 Kč - osobní odběr v rámci Zásilkovny zdarma.
Kolik času je na vyzvednutí zásilky
Na výdejních místech je standardní úložní doba 7 dnů a prodloužení je možné o 14 dnů. U zásilky, uložené v Z-BOXu, máte na vyzvednutí 2 kalendářní dny. Prodloužení je možné maximálně o 1 den na celkové 3 kalendářní dny. Zásilky uložené v AlzaBoxu je možné vyzvednout do půlnoci následujícího dne od doručení zásilky. U doručení do Alzaboxu není možné prodloužit úložní dobu. Během vánoční sezóny může být úložní doba a možnost jejího prodloužení dočasně upravena.
Jak je zákazník informován o pohybu zásilky
O pohybu zásilky budete dostávat pravidelné notifikace nebo ji můžete sledovat pomocí trasovacího čísla, které obdržte od Zásilkovny na https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search nebo v aplikaci Zásilkovna.
Jak probíhá vyzvednutí zásilky?
Jakmile kurýr doručí zásilku na výdejní místo nebo do AlzaBoxu/Z-BOXu, obdržíte informaci prostřednictvím e-mailu, SMS a/nebo notifikaci v aplikaci Zásilkovna, ve které naleznete autorizační kód. Tento kód sdělíte obsluze na výdejním místě, naklikáte na displeji umístěném na AlzaBoxu, nebo si Z-BOX otevřete pomocí aplikace Zásilkovna. Po zadání kódu se otevřou dveře schránky, v níž se nachází vaše zásilka.
Jak zaplatím zásilku
Zásilku zaplatíte bezhotovostní platbou přímo v e-shopu, hotově či kartou na výdejním místě s obsluhou. Zásilku zaslanou na dobírku lze taktéž zaplatit v aplikaci Zásilkovna (v případě vyzvednutí zásilky na dobírku v Z-BOXu a AlzaBoxu je potřeba ji uhradit pomocí aplikace před vyzvednutím). Platba v hotovosti ani platba kartou v AlzaBoxu není možná. Terminál zabudovaný do AlzaBoxu slouží pouze pro zákazníky Alzy.
Co se stane, když zásilku nevyzvednete?
Po uplynutí úložní doby bude zásilka vrácena zpět odesílateli. Tento proces nelze změnit.
Jaké jsou maximální možné rozměry zásilek?
Maximální rozměry zásilky přepravované do výdejního místa jsou: maximální délka jedné strany zásilky je 120 cm a maximální součet všech tří stran (výška, šířka, hloubka) zásilky je 150 cm. Maximální rozměry zásilky v Z-Boxu a AlzaBoxu je 43 cm x 33 cm x 58 cm (šířka x výška x hloubka).
Co s poškozenou zásilkou, jak reklamovat poškození či ztrátu zásilky nebo jejího obsahu?
V případě viditelného poškození má zákazník na výdejním místě právo odmítnout převzetí zásilky. Pokud byla převzata poškozená zásilka, případnou reklamaci lze řešit prostřednictvím webového formuláře.