Milujeme nákupy  💋 SLEVA 10 % s kódem "BDAY10" nad 500,- a SLEVA 20 % s kódem "BDAY20" nad 1500,-
Partner of Notino
ANKETA: Češi a masturbace
Zlevňovač dopravy
Luxusní dárkové balení

RECENZE - Zažijte WOW efekt s LELO Sona 2 Cruise

Recenzi na tohoto nováčka v našich řadách, stimulátor klitorisu LELO Sona 2 Cruise, sepsala spisovatelka, blogerka a kromě toho také překrásná žena Lucie Hříšná. Pokud jste na ni zatím nenarazili skrze její knihu Můj tajný život, která se stala hitem, doporučujeme si ji vyhledat. Netají se tím, že je milovnicí krásného prádla, což můžete obdivovat na blogu mysecretpassionlife.com.

Lucie sepsala své zkušenosti s hračkou LELO do povedené recenze. Pokud zatím nemáte se stimulátory klitorisu zkušenost, možná vás inspirujeme k jejich vyzkoušení. Ať už se nakonec rozhodnete pro značky, které fungují na bázi podtlakových vln nebo sáhnete po LELU, které využívá technologii sonických vln, rozhodně nešlápnete vedle.

LELO SONA 2 Cruise

V dnešním článku bych se s vámi ráda podělila o své zkušenosti s vodotěsným stimulátorem klitorisu Sona Cruise 2, který jsem od Vánoc testovala. Švédského výrobce erotických pomůcek Lelo mám ráda, přijde mi, že ze všech na trhu dostupných erotických hraček má nejpropracovanější a nejzajímavější design. Miluju jednoduchost a nadčasovou eleganci u všeho, takže mě všemožné divoké kombinace barev, které jsou občas pro některá dilda typické, spíš děsí, než vzrušují. Pro všechny produkty od Lelo je typický luxusní jednoduchý vzhled jak výrobků, tak i samotného obalu. Na Sonu Cruise 2 jsem se těšila především proto, že funguje na úplně jiném principu než ostatní podtlakové vibrátory, které vlastním. Místo použití vibračního motoru, což má většina stimulátorů klitorisu, používají tyto hračky ke stimulaci klitorisu ultrazvukové impulzy a vlny.

Výrobce navíc uvádí, že Sona je díky tomu schopná stimulovat celý klitoris, nejen jeho vnější část, jak to právě dělají jiné podtlakové pomůcky. Takže pokud jste házeli všechny hračky (Womanizer, Satisfyer i jiné podobné produkty, kterých je na trhu celá řada) na bázi sání do jednoho pytle, tak Sona 2 sem nepatří. Nepatřím mezi technicky nejzdatnější jedince, rozhodně jsem neměla v plánu Sonu ani jiné podtlakové pomůcky, které doma vlastním, rozebírat jako kutil Tim s cílem zkoumat a porovnávat jejich vnitřnosti, ale tohle téma mě celkem zaujalo, takže pokud i vy chcete vědět víc, než si jenom přečíst můj hodně zjednodušený popis, tak vám doporučuju podívat se na video od výrobce.

Víte, že podtlakové pomůcky miluju, osobně je nazývám instantním orgasmem, protože neznám nic, co funguje takhle rychle a stoprocentně. Co si budeme povídat, v dnešním nejistém a neustále se měnícím světě je fajn vědět, že některé věci fungují stále stejně. Fialového fešáka Sonu jsem si zamilovala ihned po otevření balíčku. Dorazil jako všechny hračky od Lela v luxusním černém minimalistickém obalu s jemným zlatým nápisem.

Pokud plánujete jakoukoliv hračkou od této značky někoho obdarovat, tak určitě nešlápnete vedle, už jenom balení a saténový pytlíček pro bezpečné uschování, který dostanete, celkový WOW EFEKT umocní. Předpokládám, že nad obalem, byť sebehezčím, nikdo nezvlhnete ani nedosáhnete vyvrcholení, nebo alespoň já rozhodně ne. Takže pojďme na recenzi. Jak už jsem zmiňovala, Sona 2 má perfektní tvar tak ideálně do ruky, krásně se vám bude držet, ať už si s ní budete užívat sama nebo ji zapojíte do svých milostných hrátek s partnerem. Stimulátor klitorisu je vyroben z jemného silikonu, který já osobně nazývám hedvábný, takže je radost si s ním přejíždět po nejintimnějších partiích.

Hračku jsem poctivě testovala nejdříve sama a potom i s partnerem. Moje osobní zkušenost je taková, že orgasmus není ultra rychlý, ale rychlý, nicméně o to intenzivnější. S Womanizerem je to skutečně otázka pár sekund, v případě Sona to trvá možná 2-3krát delší dobu, což pořád spadá do kategorie "instantní orgasmus", ale celkový prožitek je velmi odlišný, hlubší. Pokud nepřestanete po prvním čísle, budete si dopřávat repete, tak alespoň u mě se dostaví stav mrtvolný vyvrcholení, to znamená že po posledním slastném orgasmu ve vteřině odpadnu do komatického spánku. Zpočátku jsem o malinko delší čas než dosáhnete blaha, přikládala tomu, že je hračka prostě nová, chvilku nám trvá, než si na sebe zvykneme, ale skutečně slastné vyvrcholení přišlo vždy o chvilku později, než jak jsem zvyklá. Což připisuju právě těm sonickým vlnám.

Úplně se tu nechci pouštět do srovnání Sony 2 s Womanizerem, i když je mi jasné, že Vás zajímá :), především z toho důvodu, že vlastním starší model a přijde mi trošku nefér porovnávat pět let starou technologii s nejnovější. Z toho by chudák Womanizer vyšel hodně bídně. A co se týká ostatních podtlakových pomůcek, o kterých jsem na blogu psala, tak srovnávat hračky z rozdílných cenových kategorií, které pracují na jiném principu, mi taky nepřijde moc smysluplné. Ale pokud máte pocit, že vaše současná pomůcka je na svém výkonovém maximu, ze Sony 2 budete nadšení, já se ještě ani nedostala k vyzkoušení maximální intenzity vibrací.

Líbí se mi, že škála je skutečně široká, první stupeň je opravdu něžný, ideální, pokud s podobnými hračkami začínáte. Čím víc budete přidávat, můžete až na stupeň 8, tak to bude větší jízda. Když k tomu připočtete 12 pulzačních režimů, tak máte o zábavu postaráno. Nevlastním předchozí modely Sona ani Sona Cruise, takže nedokážu porovnat, v čem výrobce Sonu 2 vytunil, ale za mne je to jedna z nejpovedenějších pomůcek, které jsem měla možnost vyzkoušet.

A co dodat na závěr?

Tak trošku si říkám, jestli bylo dobré vytáhnout takovýto kalibr na začátku nového roku, protože orgasmické výšiny, do kterých se s pomocí Sony Cruise dokážu dostat, bude asi hodně těžké překonat. Zapomněla jsem zmínit dvě důležité funkce, které už bývají u lepších pomůcek standardem, a to je vodotěsnost i možnost uzamčení hračky při cestování.

Nabídka všech produktů značky LELO zde

Lucie Hříšná
Už několik let Lucie píše blog mysecretpassionlife.com, kde se čtenáři sdílí nejrůznější tipy na sexy život, svůdné krajkové prádlo, erotické pomůcky. Má pocit, že v rámci každodenních povinností někdy zapomínáme na všechny slastné okamžiky v životě, což je velká škoda. "Čas na krásný, naplněný, vzrušující život je tady a teď", říká Lucie, která je také autorkou knížky Můj tajný život.