Partner of Notino  
Dopravu platíme myNákupy s OnaDnes

JAK NA DNO? Jak je na tom vaše pánevní dno dámy?


obrázek


Slyšíme to ze všech stran - musíte posilovat, cvičit, běhat, skákat a ještě k tomu být sexy a ideálně velmi aktivní v posteli. A my víme, jak na to! Permanentku do fitka klidně zahoďte, protože tyhle svaly se hodí posilovat spíše doma. A partner i vy budete maximálně nadšení - proč a jak posilovat pánevní dno?

Co to vlastně pánevní dno je? Má ho každá žena a věřte, že je jeho funkce na výsost důležitá. To si však ženy často uvědomí až po porodu nebo v období přechodu, kdy si nemohou v klidu ani kýchnout, aby se nemusely bát. Spodní část pánve tvoří třívrstvá svalovina podpořena vazivovým aparátem. Pánevní dno drží a jistí zespodu orgány pánve - močový měchýř, dělohu s vaječníky, konečník a střeva. Je to zkrátka takový kulturista, který bojuje s velkou zátěží a gravitací. Další významnou funkcí dna pánevního je uzavírací, protože reguluje sevření a uvolnění močové trubice, vagíny a konečníku.

Díky za každý orgasmus

Zabrouzdejme nyní trochu do oblasti sexuální - díky pánevnímu dnu si užíváme sexuální vzrušení - orgasmus je zapříčiněn kontrakcemi svalů pánevního dna a díky němu jsme pak vitální, zdravé a nabité životní energií. Orgasmus způsobuje silné prokrvení, podporuje ozdravné procesy pánevní oblasti a podporuje průtok krve dolními končetinami. Pokud máte s dosažením orgasmu problémy, je čas na změnu!

Proč by měly ženy posilovat pánevní dno?

Dnešní uspěchaná doba je jako stvořena pro toto aktuální téma - sedavé zaměstnání, mnoho povinností a zbytečných stresů, ale i nedostatek pohybu je důsledkem málo funkčního pánevního dna, což zapříčiňuje problémy jako:

    - inkontinence (únik moči)
    - nefunkční břišní svaly
    - bolestivá záda
    - bolestivá menstruace
    - nedostatečně pevná vagína při souloži
    - snížená schopnost dosažení orgasmu

Takže jde hlavně o zdraví! Pánevní dno je také velmi oslabeno během těhotenství, po porodu či operacích, ale i během menopauzy.

Dalším důvodem bývá i dlouhodobě zvýšené zatížení při zvedání těžkých předmětů, při vytrvalém kašli nebo při chronickém zhoršení dýchání. Při poklesu dělohy dochází k poklesu prakticky celého pánevního dna, může tak poklesnout i močový měchýř, a pokud na něj tlačí děloha, dochází k inkontinenci.

PRAVIDELNÉ A SPRÁVNÉ POSILOVÁNÍ PÁNEVNÍHO DNA POMÁHÁ UDRŽET TĚLO V KONDICI. Souvisí velmi úzce se vzpřímeným držením těla, pro které potřebujeme správné napětí hlubokého stabilizačního systému a fyziologický způsob dýchání. Pomáhá nám udržet zdravý konečník bez hemeroidů a zdravé střeva bez zácpy, podporuje oběh krve a lymfy v dolních končetinách a v neposlední řadě zdravé funkční pohlavní orgány.

Jak posílit pánevní dno?

Posilovat byste měli opravdu každý den, protože jen pravidelnost, intenzita a vhodné cviky zajistí to, že vaše snaha padne na úrodnou půdu. Cvičení nejsou náročná a vy si je navíc můžete zpestřit díky sexuálním pomůckám.

Mezi základní cviky na posílení pánevního dna je správné dýchání, a to jak dýchání do břicha, tak do hrudníku. Na cvičení si vždy udělejte chvíli čas a klid. Dále je ideální zpevnění celého těla, kdy se zatíná také svalstvo pánevního dna a velmi se doporučují také Kegelovy cviky na posílení svalů pánevního dna, kdy rytmicky zatínáte svaly jako při zadržování močení. Cvičení je tedy možné i bez pomůcek, ale jednak nedosáhnete tak rychlých výsledků a za druhé, proč si to posilování trochu nezpříjemnit, když už máte tu možnost?!

Pomůcky pro posílení pánevních svalů

Venušiny kuličky

Vybírat můžete z opravdu široké škály produktů. Čím však začít? Nejčastější pomůckou na trénování svalů pánevního dna jsou VENUŠINY KULIČKY. Jedná se o jednu nebo dvě spojené kuličky, které v sobě ukrývají ještě menší kovové kuličky, které se při pohybu přelévají ze strany na stranu a způsobují tak intenzivní stimulaci ženských erotogenních zón. Pro začátek se doporučuje vybírat kuličky s menší hmotností. Kuličky se zavedou hluboko do pochvy k čemuž je možné použít lubrikační gel. Pro začátek se doporučuje kuličky používat 30 minut denně a po zavedení provádět běžný pohyb jako chůze, běh nebo klidně tanec či plavání. Tyto činnosti rozhýbou tělo, vytvářejí jemnou pohybovou energii a stimulují tak vaginální svaly. Postupem času je možné nechat kuličky zavedené po delší dobu, takže nic nebrání tomu vzít si je do práce nebo na výlet a posilovat v průběhu celého dne. Při výběru věnujte pozornost váze kuliček, ale hlavně materiálu. Jednolitý tvar bez záhybů a z lékařského silikonu bude jednodušší na manipulaci i čištění. Dvojité kuličky naproti tomu nabízejí možnost měnit závaží.

Vaginální činky

Další pomůckou, která skvěle poslouží, jsou VAGINÁLNÍ ČINKY. Jejich výhodou je ergonomický tvar pro snadnější zavádění a u některých typů možnost zakoupit celou sadu. Můžete tak začít s nejmenší činkou a postupně přecházet na těžší závaží. Hladký silikonový povrch je sice příjemný na dotek, ale pro zavádění je možné i zde využít lubrikačního gelu.


Vibrační vajíčka a kuličky

Pokud chcete mít pocit, že jste udělali něco pro své zdraví, ale hlavně si to příjemně užít, vsaďte na vibrace. Ve verzi s vibracemi dnes už najdete jak VENUŠINY KULIČKY, tak také VIBRAČNÍ VAJÍČKA, což jsou v podstatě velmi diskrétní mini vibrátory, které po zavedení můžete ovládat přímo, dálkovým ovládáním a některé dokonce i přes mobilní telefon. Vaše potěšení tak můžete bez obav vložit do rukou partnera.

Autor: sexshop FLAGRANTI
13.10.2020 14:07:15
Chcete se podělit s ostatními?
Facebook Twitter